Świąteczne prezenty

22:11:00


Nic tak mnie nie cieszy jak to, że mogę komuś sprawić radość. To niesamowite obdarowywać drugą osobę i widzieć jej uśmiech. Dla mnie zawsze największą wartość miały prezenty własnoręczne takie od serca. Tak naprawdę nie mam pojęcia co podaruję bliskim w tym roku. Myślenie o prezentach gdzieś mi uciekło i dłużej się nad tym nie zastanawiałam. (Oczywiście doskonale wiem, że prezenty nie są najważniejsze w Święta.) Na pewno di upominków dołączę coś od siebie. Niedawno pojawił się wspaniały konkurs gdzie można wygrać wybrane przez siebie rzeczy na prezent. Stwierdziłam, że czemu nie, przecież zawsze można spróbować, a przy okazji pokazać Wam co ja wybrałam. Jeśli chcecie zobaczyć moje pomysły na prezenty kliknijcie w link poniżej. Wpisów o upominkach z pewnością pojawi się więcej m.in. własnoręcznie wykonane, pakowanie czy inspiracje. Także jeśli nadal nie macie pomysłów to wyczekujcie na następne wpisy!


Jeśli chcecie zobaczyć dalsze rozwinięcie tego wpisu to zapraszam do klikania w link poniżej. Dowiecie się jakie prezenty wybrałam!
Moje pomysły na świąteczne prezenty możecie zobaczyć [TUTAJ].

You Might Also Like

0 komentarze

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *