Co działo się w ostatnim czasie?

21:08:00

Witajcie! Po prawie miesięcznej przerwie od ostatniego postu... Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo ciężkie. Codziennie nauka na sprawdziany, kartkówki oraz niezliczona ilość zadań domowych, projektów i inne zabierające cenny czas rzeczy sprawiły, że nie dodawałam nic na bloga. Wracając do domu o 16 nie miałam już praktycznie na nic siły, ale jakoś trzeba było to przetrwać. Mój każdy dzień wyglądał identycznie wstawałam o 6, wracałam o 16, szłam spać między 24 a 2. 5 godzin snu to stanowczo dla mnie za mało, ale nie potrafiłam się ze wszystkim wyrobić...
Jest mi szczególnie smutno, że zostawiłam bloga akurat w okresie, w którym najbardziej powinnam być aktywna. Dziś mamy 18 grudnia, a co za tym idzie tylko 5 dni do świąt. Kiedy ostatnio weszłam w statystki byłam w szoku. W ciągu ostatniego miesiąca coraz więcej osób odwiedza moją stronkę i jest mi z tego powodu bardzo miło. Dziękuję bardzo!
Nie chcę nic obiecywać. Nie mam pojęcia czy pojawią się w tym roku jeszcze jakieś wpisy. Jeśli nie to mam wielką nadzieję, że w następnym roku wszystko nadrobię.
Trzymajcie się cieplutko. Pozdrawiam!


You Might Also Like

0 komentarze

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *