Informacje

19:00:00

Witajcie Kochani! Jak możecie zauważyć już zmieniłam wygląd bloga, jednak jest on tylko tymczasowy, ponieważ chcę, aby blog wyglądał magicznie i oddawał taką magię jaką chcę Wam przekazać, dlatego prace nad wyglądem są wciąż w toku. Nie martwcie się o posty do końca września powinnam wszystko skończyć i dopracować w najmniejszym szczególe.
Kolejną informacją jest to, iż sprawdziłam wszystkie posty, które dodałam w tamtym roku. Ale tutaj pojawią się kolejne zmiany, wszystko zostanie inaczej zrobione. Dlaczego? Zależy  mi na tym, aby blog był przejrzysty i nie trzeba było długo szukać tego co chcemy. Dlatego postanowiłam np. złączyć takie posty jak gify cz.1, cz.2 w jedną całość, czyli po prostu w jednym wpisie będą wszystkie obrazki dotyczące tej kategorii.

Z zmian to chyba tyle mam nadzieję, że wszystko się uda i  od początku października razem będziemy oczekiwać tych magicznych dni! Dodam też, iż w tamtym roku blog dopiero powstał, a posty zaczęły się pojawiać dopiero od listopada. Także w tym roku możecie oczekiwać naprawdę dużo więcej wpisów związanych ze świętami, bo dochodzi nam ponad miesiąc!

A tutaj możecie zobaczyć pierwszy nagłówek:

Tutaj natomiast 1 nagłówek jaki miał być w nowym wyglądzie:
A tu nasz obecny nagłówek:

Tak jak pisałam wyżej kolejny będzie bardziej magiczny i świąteczny(obiecuję)!
----------------------------------------------------------------
Dodałam także zakładkę "O mnie" oraz "Księgę gości"

Miłej niedzieli!



You Might Also Like

0 komentarze

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *