Do widzenia!

14:19:00

Witajcie kochani!
Dzisiaj postanowiłam się z wami pożegnać. Wiem, że okres Bożego Narodzenia jeszcze trwa, ale już niedługo się skończy, a poza tym teraz już niewiele osób będzie wchodziło na świąteczne blogi kiedy już po Świętach.
Chciałam Wam bardzo podziękować, że wchodziliście na mojego bloga, choć istniej dopiero ok. półtorej miesiąca. Mam nadzieję, że wrócę do Was za rok. Od kiedy będziemy odliczać? Tego nie wiem. Może 100 dni przed Świętami, a może 50. Wszystko będzie zależało od ilości mojego wolnego czasu.
Mam nadzieję, że dobrze spędziliście te Święta.
Do zobaczenia!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A przy okazji życzę Wam szczęśliwego nowego roku!
__________________
pisała autorka bloga

You Might Also Like

0 komentarze

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *